Subject: Kutse äriregistri teenuste kasutamise uuringul osalemiseks
From: "Kersti Mikkov" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 16:59:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Äriregistri tiim kutsub Teid osalema äriregistri teenuste uuringus. Teie
panus on meile väga oluline, aidates mõista meie teenuste kasutajate
vajadusi ja parandada teenuste kvaliteeti vastavalt kasutajate
tagasisidetele. Uuringu eesmärk on koguda tagasisidet Äriregistri
pakutavate teenuste kohta ja saada ülevaade nende kasutuskogemusest.

Soovime Teid kutsuda intervjuule, et saada täpsemat teavet Teie kogemuste
kohta teenuste kasutamisel ja kuulata Teie arvamust kasutatavate teenuste
kohta. Intervjuu toimub Microsoft Teamsi kaudu ja võtab aega umbes 2
tundi. Intervjuu viib läbi Äriregistri analüüsi hanke võitja Modus OÜ.

Kui olete valmis osalema või soovite lisateavet, palun võtke meiega
ühendust, vastates sellele e-kirjale. Vajadusel palume edastada antud kiri
teemaga seotud inimes(t)ele.

Täname Teid äriregistri teenuste kasutamise eest ja loodame Teie panusele
meie teenuste parendamisse!

Parimate soovidega,

Äriregistri tiim

 <http://www.rik.ee/>

Kersti Mikkov

Ärianalüütik

Äriregistri tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.